HTML

4 kerékvető

Forma-1, ahogy mi látjuk. Szubjektív lesz, előre szóltunk. Négyen írjuk a posztokat, elvileg kevés dologban értünk egyet és ez így lesz jó.

Utolsó kommentek

  • csakazeto: @vzsot: ez nagyon fáj, de sajnos igaz lehet. (2012.06.11. 09:28) Figyelj csak Button!
  • PolarbeaR: Na ne, ez ugye Photoshop?? :D (2012.04.23. 01:34) Elnézést kérek.. :)
  • VajdaKriszti: Na, azert ez kicsit sok! Button tenyleg jol nez ki, es o is van elol, ezt ne hagyjuk figyelmen kivul. Szerintem jelzeserteke van! :) (2012.04.21. 21:44) Elnézést kérek.. :)
  • csakazeto: Örömmel jelentem, hogy végül sikerült egy szerkesztőségi gyűlést tartanunk. (2012.04.21. 19:41) Lássuk be, hogy nehéz ügy ez.
  • csakazeto: De jól néz ki Button. Mellette pedig az örökbe fogadott fia. (2012.04.21. 19:38) Elnézést kérek.. :)
  • Utolsó 20

Őket ajánljuk

Címkék

20 olvasó (1) alonso (9) balhé (1) barom (1) basszameg (1) bemutatkozás (3) briatore (1) button (15) Button (1) charlie (1) csapatok (1) di resta (1) dossza (4) eső (2) ferrari (4) flavio (1) forma 1 (3) futam (4) grosjean (2) haldoklik (1) hamilton (12) heidfeld (1) hírek (1) intro (1) kerékcsere (1) kimi (2) kína (1) kisasszonyok (1) kutya (1) lotus (2) maláj (1) malajzia (2) maldonaldo (1) mansell (1) massa (3) mclaren (12) meleg (1) mercedes (7) messi (1) minden (1) montoya (1) műbalhé (1) nagy király (1) nehéz (1) női versenyző (1) no komment (1) pastor (1) péntek (1) perez (2) raikkonen (6) rbr (3) rosberg (6) schumacher (9) szabadedzés (1) üzemanyag (1) válság (1) vettel (10) vicc (1) világbajnok (1) webber (3) williams (1)

2012.04.18. 00:32 PolarbeaR

Kína - már megint egy jó futam

Három hetes szüneten vagyunk túl, ez alatt mindenki alaposan kiéhezett az izgalmakra. Jómagam az egyenletes adagolás híve vagyok, de hát ez nem kívánságműsor.

Ha már ez egy bevallottan szubjektív blog, akkor bevállalok egy szubjektív kirohanást. Este akartam megnézni az élőben reggel adott műsort, és gondoltam, az m2 fél 9-es ismétlése erre tökéletes lesz, úgyis rég néztem már TV-képernyőn versenyt. Napközben sikerült nagyjából elkerülnöm a híreket, így nyugodtan vártam az eseményt. Erre mi történt?! Fél 9-kor még nem a futam, hanem valamiféle sportösszefoglaló vette kezdetét az említett csatornán, amiben szépen össze is foglalták a Forma-1-es eseményeket. Nekem az lenne a logikus, hogy valaki azért nézi meg az ismétlést, mert bármilyen okból kifolyólag kihagyta az élő közvetítést. Nálam mindenesetre ez a helyzet állt fenn, és hát nem túlzottan esett jól, hogy az arcomba tolták a végeredményt (szerencsére "csak" az 1. helyezettet kaptam el), mielőtt az a maga természetes valójában tárulkozhatott volna elém 56 kiszámíthatatlan kör láncolatának végigizgulását követően. Na ezek után át is tértem inkább a BBC-féle dokumentációra, amit Szex és New York-stílusú főcím nyitott, ezzel vissza is jött a kedvem.

A verseny: izgalmas volt minden percében! Fura volt látni, hogy minden boxutca látogatás után a tizedik hely után tértek vissza a versenyzők, ezáltal folyamatosan csúcsforgalomban is voltak, és rákényszerültek a gyakori előzésre, amit öröm volt nézni. Sokszor majdnem dodgem-ezésbe fordult a játék, én ennek a legjobban akkor szurkoltam, amikor a végén Webber került igen közel Vettelhez, de sajnos ezúttal nem ütötték ki egymást. És hát, nem csak a pályán zajlottak az események, hanem a boxban is; Raikkönen és Hamilton helycseréje is itt történt, Button beragadása, valamint Schumacher sorsa szintén itt pecsételődött meg. Pedig komolyan mondom, hogy szinte drukkoltam neki, hogy valami jót sikerüljön kihoznia a 2. rajthelyből. Alaptalanul féltem anno a visszatérésétől, most pedig egyszerűen belátom, hogy színesítené az eseményeket, ha nyerne egy futamot. Meg mondjuk néhány második, harmadik helyet is hajlandó lennék elé odavetni.

Na de visszatérve Kínára: sokszor az az utóérzetünk maradhat egy-egy verseny után, hogy azért a random generátor bedobhatott volna egy kis rafinált esőt, vagy egy sorokat összerendező safety car-os sessiont – hát most ilyen szerintem senkiben nem merült fel. Maradjanak csak meg ínségesebb időkre.

A Leonardo DiCaprio imitátor pedig természetesen megérdemelte, hogy nyert, kár is tovább feszegetni a témát. Hamilton és Button vezeti a pontversenyt, ezt még kiemelném, mert annyira örvendetes.

3 komment

Címkék: kína schumacher rosberg webber button hamilton vettel futam


A bejegyzés trackback címe:

https://4kerekveto.blog.hu/api/trackback/id/tr584458052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PolarbeaR · http://4kerekveto.blog.hu 2012.04.18. 23:31:06

Igen, hát én rendszeresen űzöm ezt az extrém sportot, de max. 3 végtagomon tudom megszámolni a sikeres alkalmakat. De azért nem adom fel. :)

VajdaKriszti 2012.04.21. 08:27:21

En is tobbszor probalkoztam mar ezzel a kuldetessel, es tobbnyire sikerult is, de ez egesz napos FB, hirado, radio hirek bojkottot jelent sajnos, amit nehez vegigcsinalni. De azt kell mondjam, az izgulas elmenyeert megeri. :)
süti beállítások módosítása