HTML

4 kerékvető

Forma-1, ahogy mi látjuk. Szubjektív lesz, előre szóltunk. Négyen írjuk a posztokat, elvileg kevés dologban értünk egyet és ez így lesz jó.

Utolsó kommentek

  • csakazeto: @vzsot: ez nagyon fáj, de sajnos igaz lehet. (2012.06.11. 09:28) Figyelj csak Button!
  • PolarbeaR: Na ne, ez ugye Photoshop?? :D (2012.04.23. 01:34) Elnézést kérek.. :)
  • VajdaKriszti: Na, azert ez kicsit sok! Button tenyleg jol nez ki, es o is van elol, ezt ne hagyjuk figyelmen kivul. Szerintem jelzeserteke van! :) (2012.04.21. 21:44) Elnézést kérek.. :)
  • csakazeto: Örömmel jelentem, hogy végül sikerült egy szerkesztőségi gyűlést tartanunk. (2012.04.21. 19:41) Lássuk be, hogy nehéz ügy ez.
  • csakazeto: De jól néz ki Button. Mellette pedig az örökbe fogadott fia. (2012.04.21. 19:38) Elnézést kérek.. :)
  • Utolsó 20

Őket ajánljuk

Címkék

20 olvasó (1) alonso (9) balhé (1) barom (1) basszameg (1) bemutatkozás (3) briatore (1) button (15) Button (1) charlie (1) csapatok (1) di resta (1) dossza (4) eső (2) ferrari (4) flavio (1) forma 1 (3) futam (4) grosjean (2) haldoklik (1) hamilton (12) heidfeld (1) hírek (1) intro (1) kerékcsere (1) kimi (2) kína (1) kisasszonyok (1) kutya (1) lotus (2) maláj (1) malajzia (2) maldonaldo (1) mansell (1) massa (3) mclaren (12) meleg (1) mercedes (7) messi (1) minden (1) montoya (1) műbalhé (1) nagy király (1) nehéz (1) női versenyző (1) no komment (1) pastor (1) péntek (1) perez (2) raikkonen (6) rbr (3) rosberg (6) schumacher (9) szabadedzés (1) üzemanyag (1) válság (1) vettel (10) vicc (1) világbajnok (1) webber (3) williams (1)

2012.03.26. 11:24 PolarbeaR

Maláj meglepetés

Szerencsére a második futamra mindössze egy hetet kellett várni, ami jó gyorsan el is repült, még az óraátállítás is a kezünkre játszott (így kell nézni a dolog jó oldalát). Az időmérőről megint lemaradtam, így ismét kellemes meglepetésként fogadott a rajtrács összetétele, az élen ugyanúgy a két McLaren-nel, mint az előző hétvégén. Unalomra azért nem remélem senki nem számított. Kár is lett volna aggódni, hiszen ahogyan múltkor a váratlan safety car-os fázis, most hasonlóképpen az időjárás avatkozott be fantasztikus érzékkel, alaposan bonyolítva a cselekményt. 

Nem élőben néztem a versenyt, és amikor megpillantottam valahol egy olyan kommentet, hogy a SkySports adása igen tekintélyes 5 órás időtartamot ölel fel, már biztos voltam benne, hogy ez nekem nagyon tetszeni fog.
 
A rajt izgalmas volt és egyszerűen jó volt nézni . Bár nagyjából mindenki ugyanúgy intermediate gumikon indult, ez alapján azt gondolhattuk, nem igazán lesznek kiszámíthatatlanok az események, a deviáns Karthikeyan azonban, az immáron elindulásra alkalmas HRT-vel, esős változattal kóricált a pályán az igen előkelő 10. helyet megkoppintva, és ezzel az apró döntéssel alaposan átalakította néhány kulcsjátékos tervét. Button-t, majd, talán érezve, hogy így túlságosan egyenlőtlen lenne a helyzet, később Vettel-t is sikeresen hátraküldte a sűrűbe. (Persze nem direkt, de ez a kimenetel szempontjából lényegtelen.) A Mercedes is szolidaritást vállalt velük, Rosberg révén, és akkor már persze a Ferrari sem szeretett volna kimaradni a mezőny hátsó közepe által kínált élvezetekből, őket - meglepő módon ugye - Massa képviselte, aki volt olyan előzékeny, hogy végül a 15. helyen önként vállalva zárta is a szégyenkezők sorát.
 
Eközben a legnagyobb meglepetést az ifjú Perez szolgáltatta folyamatosan, a 2. helyen haladva, néha több, néha kevesebb idővel lemaradva Alonso mögött. Nem sokon múlt, hogy meg is előzze, ez óriási teljesítmény volt a Sauber részéről. Hamilton belefásult a 3. helybe, furcsa módon képtelen volt akár csak megközelítni is az előtte haladókat, sőt, néhányszor komoly fenyegetettségbe került a mögötte leselkedő Red Bull-októl.
 
Volt ám azonban egy piros zászlós szakasz is, amiről mindenképpen érdemes megemlékezni. A 9. kör után vette kezdetét, és csak utólag láttam, hogy majdnem 1 órán át tartott, nem is érzékeltem olyan soknak (bár az ominózus kanadai kényszerpihenőn sem szenvedtem anno). Könnyedén tovaszállt az idő, ami alatt hangulatos kirakodóvásár feeling költözött be a rajtrácsra, pavilonok nyíltak a várakozó autók felett, a közelben pedig pilóták pihentek, miközben a kamerák lustán mozogva várták, hogy esetleg Kimi vezetésével önfeledt jégkrémezésbe torkollik a délután. Nem így lett, a verseny pedig mérséklődött esőben, eleinte safety car mögött, folytatódott. A pálya fokozatosan száradt, senki nem volt ugyan bevállalós a gumikkal, de azért akadtak bőven izgalmak, miközben többször baljós monitorokon hirdették az újabb adag csapadék eljövetelét, de ebből nem lett már semmi. Az ég kellemes sárgás-rózsaszínes tónust öltött, a hangulatra ilyeténképpen nem lehetett semmi panasz.
 
A verseny után a SkySports neki is szegezte Domenicali-nak a jogosan felmerülő kérdést - miközben a képernyő alján éktelenkedett Massa helyezése Alonsóé mellett -, hogy akkor hogy is van ez a pletyka Perez-zel kapcsolatban...reflexből hárított, de azért majd meglátjuk.
 
A világbajnokság állása egyelőre szorosabb nem is lehetne (2 nagydíj után persze ez elvárható), és az eddigiek meg tudják adni azt a jóleső, kíváncsiságot tápláló érzést az embernek, hogy itt még idén bármi lehet.

Szólj hozzá!

Címkék: mercedes ferrari malajzia eső perez rosberg mclaren button hamilton alonso massa vettel futam maláj


A bejegyzés trackback címe:

https://4kerekveto.blog.hu/api/trackback/id/tr344340128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása